Ga naar inhoud

HotmailLive probleem


Gast RobertTini

Aanbevolen berichten

Gast RobertTini

hallo,

Ik heb sinds 3 weken een groot probleem met mijn hotmail account. Ik heb mijn wachtwoord verandert omdat ik hem te onveilig vond. Sinds ik het wachtwoord heb verandert kan ik mij niet meer inloggen op hotmail. Tijdens het inloggen geeft hij een laadscherm aan En inlggen via MSN lukt ook niet meer,Msn zegt dat foutcode 80048830. Ik heb al wat zitten speuren op diverse forums maar daar word ik niet veel wijzer van.

Zou iemand mij stapsgewijs kunnen uitleggen wat ik precies moet doen om het probleem ongedaan te krijgen ?

Ps mijn geheime vraag weet ik niet

Bij voorbaat dank,

Robert Tini

Link naar reactie
Delen op andere sites

De code wil zeggen dat het wachtwoord fout is. Als je dit hebt kan je je account een nieuw wachtwoord geven als je de geheime vraag juist beantwoord, maar aangezien je

ze niet meer weet, kun je er niets meer aan doen.

Ook ben ik ergens tegengekomen als je lang genoeg aandringt bij de support van Windows Live, dat ze er soms op reageren en je account resseten.

Ik vrees dat je dat account best kan vergeten en een ander aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast RobertTini

Ik vind het heel vreemd als ik mij inlog met mijn oude password dan zegt hotmail Het opgegeven e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw. En als ik vervolgens mij inlog met mijn nieuwe wachtwoord dan gaat hij wel een scherm verder maar dan blijft hij weer staan bij het laad-scermpje. Ik hoop dat ik mijn oude e-mail kan behouden. Wat vervolgens te doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.