Ga naar inhoud

nuance dragon 15


Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik heb nuance dragon versie 15 individual professional geïnstalleerd op mijn computer. Deze versie is echter enkel in het frans maar ik zou die in het nederlands moeten hebben. Ik heb een mst bestand gevonden dat zou gelijkstaan aan de nederlandse taal maar ik weet niet hoe ik dit kan installeren. Momenteel lukt de spraakherkenning dus enkel in het frans en bij de selectie van het land zie ik ook enkel frankrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze spraakherkenningssoftware zelf nooit gebruikt, maar ik heb even gekeken en het lijkt er op dat je tijdens de bestelling moet aangeven welke taal jij wilt gaan gebruiken. Engels zit er altijd bij. Als je een extra taal wilt, bijvoorbeeld Nederlands, dan betaal je meer:

62928273eeda9-Ashampoo_Snap_2022.05.28_2

Ruim 500 euro is een fors bedrag voor software. Daarvoor heb je natuurlijk wel recht op support.

Je kunt bellen naar de support van Nuance: maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 CET
+31 (0) 20 346 9373.

Of je maakt gebruik van de kennisdatabase: https://www.nuance.com/nl-nl/dragon/support/dragon-naturallyspeaking.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.