Ga naar inhoud

heel oud e-mailadres


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik probeer voor een vriendin weer toegang te krijgen op Facebook. De bevestigingscode wordt doorgestuurd naar haar kpn mailadres maar zodra ze verder wil gaan komt er een oud e-mailadres tevoorschijn. Dat e-mailadres bestaat niet meer omdat de provider niet meer bestaat. En ze kan natuurlijk dan ook geen bevestigingscode lezen. Ze blijft daarmee in een kringetje ronddraaien. Je kan facebook niet gewoon bereiken. Haar oude e-mailadres is netteke@wish.nl. Ik heb zelf geen facebook account. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net als jij ook geen Facebook account en ik wil er ook niet aan gaan beginnen.

Had je deze website al gevonden: https://nl-nl.facebook.com/help/105487009541643

Klik daar steeds op het naar beneden gerichte driehoekje (629b4660e17e4-Ashampoo_Snap_2022.06.04_1 ) om er meer over te lezen.

 

E-mailadressen die eindigen op @wish.nl zijn niet meer bruikbaar. Dat waren volgens mij -lang geleden- gratis e-mailaccounts. Ik meen dat die e-mailaccounts eerst werden overgenomen door Tiscali, maar later helemaal onbruikbaar werden. Dat is althans wat ik erover kon vinden op internet.

 

Behalve die link naar de supportpagina van Facebook kan ik je helaas niet verder helpen.

Blijkbaar stond dat oude e-mailadres nog in de gegevens van haar Facebook account. Had dit voorkomen kunnen worden? Ik denk het wel. Ik ben dan geen lid van Facebook, maar ik heb een Gmail account. En net als bij Facebook moet ik bij mijn Gmail account maatregelen nemen om te voorkomen dat ik niet meer bij mijn Gmail kan komen. In mijn Gmail account heb ik daarom een hersteladres opgenomen (dat is een ander werkend e-mailadres) én het telefoonnummer van mijn mobieltje. Wanneer er problemen zijn met mijn Gmail account kan ik een code laten sturen naar dat andere e-mailadres of naar mijn mobieltje.

Ik moet er natuurlijk voor zorgen dat zowel dat andere e-mailadres als het telefoonnummer actueel zijn. Anders heb je er niets aan.

En dat laatste lijkt je vriendin achterwege te hebben gelaten voor haar account bij Facebook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is duidelijk dat ze er gewoon nooit iets mee gedaan heeft. Ze heeft intussen wel een kpn mailadres maar verder niet. Ik zal met haar samen een gmail account maken. Dan kunnen daar ook gegevens naar toe gestuurd worden. Maar dat doe ik als we samen achter haar laptop zitten. Intussen heb ik een probleem met mijn herstelde laptop maar daar moet ik een ander topic voor openen. Wel alvast bedankt. Ik denk dat we er dan zeker uit gaan komen. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.