Ga naar inhoud

Melding "onleesbare inhoud aangetroffen"


NOre

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem. Mijn computer is kapot, dus ik ben al enkele weken al mijn werk op een externe harde schijf aan het doen, die ik in een oude computer van mijn mama steek. 

 

Enkele weken geleden had ik al eens het probleem dat alle documenten waar ik die dag aan gewerkt had plotseling niet openden omdat ik zogezegd niet gemachtigd was om die te openen (terwijl ik ze uiteraard zelf had gemaakt). Dat probleem was na een uur paniek plots opgelost toen ik voor de zoveelste keer mijn externe harde schijf uittrok en terug in stak. 

 

Nu heb ik dus opnieuw een gelijkaardig probleem, maar ik krijg een andere melding. Alle documenten waar ik zaterdag aan heb gewerkt, krijg ik niet open. Er verschijnt dan de melding "onleesbare inhoud aangetroffen". Ik snap niet hoe dit is kunnen gebeuren en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Alle klassieke technieken van 'tekst herstellen' enzo lijken niet te werken. 

 

Kan iemand mij helpen? Ik wil echt niet meerdere dagen werk kwijt zijn. 

 

Bedankt!

Nore

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt in mij op: verwijder jij die externe schijf wel op de juiste wijze?

het lijkt erop dat de bestanden verminkt zijn, en dat kan zomaar gebeuren als je de disk 'uittrekt en de pc (en dat geldt zéker voor oude pcs!) nog bezig is er op te schrijven cq de index van de schijf nog niet heeft afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.