Ga naar inhoud

Kan outlook niet meer ingesteld krijgen.


henkbruijn

Aanbevolen berichten

Ik had een probleem met een vraag die steeds terug kwam bij het opstarten van outlook, over een certificaat. Ik kreeg dat met geen mogelijkheid opgelost, maar vond het wel vervelend worden. Ik heb daarom mijn account verwijdert. PC opnieuw gestart en toen wilde ik hem opnieuw instellen. Eerst kreeg ik steeds de melding dat hij problemen had met de set mappen. Toen heb ik outlook gestart in de veilige modus. Vandaar probeer ik me aan te melden. Maar nu krijg ik steeds de vraag of ik het wachtwoord van de smtp server wil invullen. 

Het enige dat ik heb voor een wachtwoord is van mijn account. Maar dat pikt ie niet. Om dol van te worden.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Vriendelijke groet,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toevallig (zoals ik geregeld doe) toch je pst-bestand niet af en toe ergens veilig dubbel gesteld? Zo ja: zet het vorige terug.. (begrijp je wat ik bedoel?)

 

Zet je actuele pst-bestand nu gewoon ergens dubbel en installeer/herstel je huidige outlook ?

Baat het niet, dan schaadt het niet toch? (eventueel zet jij je 'dubbele' pst-bestand dan terug, dan ben je weer waar je nu bent.

Of spreken we over outlook 356?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, daar wordt geen wijs uit. Ik snap alleen niet waarom en voor welke server die vraag komt. Ik gebruik IMAP en mijn emailadres voor inkomende mail is  ******xx en die is van een website die ik ooit gehad heb. De hosting daarvan gaat wel gewoon door. Mijn smtp server voor uitgaande mail is van KPN. En dat is jaren gewoon zonder problemen gegaan

aangepast door dotchiejack
Email adres verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw links heb ik bekeken. Dat zette mij aan het denken. Ik ben toen aan het spitten gegaan in mijn geheugen.

Ik had voor inkomende mail poort 993 en SSL staan. Dat heb ik gewijzigd in poort 143 en beveiliging GEEN.

Bij uitgaande mail had ik 465 en SSL staan. Dat heb ik gewijzigd in poort 25 en beveiliging GEEN.

Geen berichten meer over certificaten!! 😁

 

Ik dank je voor het meedenken. Ik wens je een hele mooie dag.

 

Groetjes,
Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.