Ga naar inhoud

Hoe likes van Facebook verbergen?


Aanbevolen berichten

Hoi, maken iemand mij zeer eenvoudig uitleggen hoe ik likes van mijn fb kan uitschakelen. Dus dat enkel ik die kan zien.

mik heb dit op internet opgezocht en met die informatie lukt het mij totaal niet om dat te vinden hoe ik die likes kan uitschakelen.

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, kape zei:

Wil je enkel de likes uitschakelen op je eigen berichten op FB ? Of wil je dit voor alle berichten die in je tijdlijn verschijnen ?

Enkel voor al de foto’s die ik plaats op fb….

dus de vakantiefotos en etc die ik dagelijks op fb plaats.

dus ik veronderstel dat dit dan voor alle berichten is die ik dagdagelijks plaats.

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, kape zei:

Dan lijkt me dit onmogelijk met de huidige instellingen van FB. Je kan wel likes uitschakelen voor "groepen" van berichten (bvb. sport, film, e.a.), maar voor individuele berichten is dat niet mogelijk.

Oei, dat is minder.

maar ik had toevallig van iemand op mijn fb gezien dat ze toch haar likes had uitgeschakeld. Ik heb dan gezocht en blijkbaar moet dit kunnen. Doch heb ik dat proberen te vinden en het lukt mij niet.

Als  je bij Google intypt likes verbergen facebook dan krijg je volgende tekst. Alsook lager staat er info en zelf fotos en fotos als je op afbeeldingen klikt hoe dat moet gebeuren.

 

Per post zijn de like-aantallen aan of uit te zetten via de extra bericht-instellingen onder de drie stipjes. Bij Facebook komt de optie te staan onder Instellingen > 'Voorkeuren voor nieuwsoverzicht'.

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, kape zei:

Het klopt dat je op Google heel wat berichten kan vinden over het verbergen van "likes". Maar als je deze teksten telkens doorleest kom je altijd uit bij het verwijderen van "groepen" en (bij mijn weten) nooit op links bij individuele berichten verwijderen.

Ah ok.

Mss dat fb in de toekomst deze optie wel mogelijk maakt…..

dank je wel Kape

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, kape zei:

Heb je voorbeeld in je vorig bericht even uitgetest ... en misschien zitten daar wel mogelijkheden in. Maar dat zal je dan eens moeten uittesten; Kijk eens op deze pagina: https://www.facebook.com/help/1223975091401139?ref=learn_more

Ja, dat weet ik. Maar dit gaat precies over reacties dat andere mensen niet kunnen lezen,zien. Het gaat precies niet over likes….

A89C43A2-C629-4F8F-8735-BD5D4ABF8EE6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.