Ga naar inhoud

Paswoord vergeten.


Gast Aswin

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje met mijn laptop i.v.m mijn paswoord.

Ik heb geen toegang meer tot mijn account, omdat mijn pw niet correct is.

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niks lijkt te helpen.

Ondertussen heb ik mijn laptop al laten booten op een plakje, waar zich een prog. op bevindt, die mijn pw probeert te vinden. Maar dit werkt ook niet.

Nu, Ik heb dit eens voorgelegd aan een van mijn vrienden, en die vertelde mij, dat ik gewoon mijn geheugenkaart uit mijn lapotop moet halen, even wachten, en er dan terug in plaatsen. Zo zou mijn geheugenkaart zelf het wachtwoord verwijderen. Hij vertelde mij ook, dat ik dit niet te lang mocht doen, want anders verwijdert hij al mijn data.

-Is dit wel veilig;

-Hoelang moet mijn geheugen kaart uit mijn laptop;

-Werkt dit wel?

Bedankt, Aswin:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit voorgehad met windows XP

Probeer eens EBCD.(=emergency boot CD).

Brand dit bestand ALS ISO(!) op CD en wijzig je 1e boot optie in je bios.

Sluit je pc af, steek de cd erin en start opniew op.

Hier kan je een tutorial vinden met screenshots, volg ze ZEER nauwkeurig. ( klik op de screenshots om te vergroten) Begin bij stap vijf. De vorige stappen(iso maken) heb ik hiervoor al uitgelegd.

Als je nog vragen hebt, stel ze maar.

Als er een probleem is terwijl je bezig bent, druk dan gewoon een 10-tal seconden op je aan-uit knop van je pc (totdat hij uitvalt). en haal de cd eruit.

Je kan het dan nog eens proberen of het aan iemand anders vragen.

Ik denk wel dat dit ook zal werken voor Vista

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook voorgehad en ik heb het kunnen resetten met nt password editor

Het is geen gemakkelijk programma en je moet zeker niet vergeten juist af te sluiten want dan werkt het niet. Als je dit onbegonnen werk lijkt dan kan je het beter aan iemand vragen die wat meer verstand heeft van pc's.

Dit progje heb ik gebruikt, 't lukt me niet... :s

Toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze "truk" heb ik voor mezelf al eens toegepast.

Inloggen met de account "administrator" in veilige modus.

Ga dan via het cofiguratiescherm naar het accountbeheer.

Selecteer de juiste account en verwijder het paswoord.

PC herstarten in normale modus en de je kan inloggen zonder paswoord. Dit kan je nadien zelf weer instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.