Ga naar inhoud

dreamweaver foto's komen niet goed op de website


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik werk nog steeds met Dreamweaver. Op mijn website zet ik foto's. In de originele versie komen ze op mijn Dreamweaver werkblad gekanteld (naar rechts) te staan. Maar op de website staan ze wel recht maar dan in elkaar gedrukt alsof er te weinig ruimte is voor de foto. Als ik de ruimte op mijn eigen werkblad vergroot, maakt dat niets uit. De foto's worden in elkaar gedrukt. Ik kan ze wel gekanteld op de website zetten maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Ik heb ook fotoshop voor het eventueel bewerken van foto's. Daar pas ik de grootte van de foto's aan. Die zet ik op 273 x 205. Dat is het formaat dat op de website past. Het vreemde is dat sommige foto's wel goed op de site komen en andere niet. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer nu zelf op mijn topic. Ik vond het vreemd dat ik foto's die mij per whatsapp bereikten wel goed op de website kwamen en de foto's die ik zelf met mijn Iphone maakte niet. In alle gevallen mailde ik de foto's naar mijn mail en van daaruit sloeg ik ze op en verkleinde ik ze voor het formaat op de website. Ik ben toen op het idee gekomen om ze naar de Iphone van mijn echtgenoot te appen en ze van die telefoon naar mij te mailen. Toen kwamen de foto's goed op de website. Een beetje krom maar wel een oplossing. Dus wat mij betreft kan dit item weer gesloten worden. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.