Ga naar inhoud

WiFi tegel


Laurens.T

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na een update heb ik geen WiFi niet meer de tegel is gewoon weg.

 

Ik kan enkel nog met de kabel verbinden.

 

Ik heb al gekeken bij de netwerkadapters maar zelfs daar staat hij niet meer tussen enkel de bekabelde.

 

ik heb de Windows als volledig opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.

 

ik wou de WiFi adapter updaten maar dit gaat ook niet.

 

wat moet ik doen?

 

alvast bedankt,

Laurens

aangepast door Laurens.T
Schrijffout
Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt (heel goed) in apparaatbeheer gekeken en daar wordt de wifi adapter niet meer vermeld.

staan er ( meestal bovenin de lijst) niet herkende apparaten gemeld?

 

wat voor wifi adapter heb je: een ingebouwde, een later ingebouwde of een usb-adapter?

 

geef sowieso op wat voor apparaat je pc is: laptop, desktop merk, type en welke windowsversie je gebruikt enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, falstring zei:

je hebt (heel goed) in apparaatbeheer gekeken en daar wordt de wifi adapter niet meer vermeld.

staan er ( meestal bovenin de lijst) niet herkende apparaten gemeld?

 

wat voor wifi adapter heb je: een ingebouwde, een later ingebouwde of een usb-adapter?

 

geef sowieso op wat voor apparaat je pc is: laptop, desktop merk, type en welke windowsversie je gebruikt enzo.

Beste,

 

het gaat om een laptop van het met Acer type: aspire 1

neen er staan geen niet herkende apparaten in.

 

het gaat om een ingebouwde adapter qualcomm

 

Windows 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zou je moeten concluderen dat de adapterhardware kapot is.

zou het een kwestie van drivers zijn, dan zou de adapter in apparaatbeheer moeten verschijnen.

ik ben het wel eens tegengekomen, een kapotte wifi adapter.

het dingetje zit doorgaans vlak achter het luik dat je aan de onderkant kunt losschroeven voor schoonmaken/vervangen hd/bijplaatsen van geheugen etc.

doorgaans een klein vierkant printplaatje waarop twee draadjes als 'drukknop' vastzitten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.