Ga naar inhoud

Regelafstand tussen bookmarks in Firefox.


Evarist

Aanbevolen berichten

Nee, ik weet geen nieuwe oplossing voor de huidige versie van Firefox (versie 106.0.5). Wat je in Firefox wijzigt via about:config kan door een nieuwere versie van Firefox ongedaan worden gemaakt. En dat heb jij nu meegemaakt.

 

Firefox naar een oudere versie downgraden houdt in dat je de huidige versie van Firefox geheel verwijdert. Natuurlijk eerst je bladwijzers (favorieten) exporteren!

Daarna download je een oudere versie van Firefox. Nog niet installeren! Verbreek de verbinding met internet; installeer de oude versie van Firefox; stel in dat nieuwe versies van Firefox niet automatisch geïnstalleerd worden. Daarna mag je weer verbinding maken met internet.

Een aantal versies geleden kon je nog instellen dat er helemaal niet gecontroleerd mocht worden op updates, maar dat kan volgens mij al een tijdje niet meer. Je kunt wel kiezen voor: "Controleren op updates, maar u laten kiezen of u deze wilt installeren":

 

636be6370433f-2022-11-09_18_26_20-Instel

 

Ik vind het zelf niet verstandig om voor een oude versie van Firefox te kiezen. Die zijn per definitie niet veilig meer. In nieuwere versies worden steeds gaten in de beveiliging gedicht. En daar zie jij vanaf op deze manier. Maar goed, het is jouw keuze.

Een verstandiger keuze zou zijn om over te gaan naar een andere browser waar de regelafstand tussen bladwijzers wat groter is. Of gewoon wennen aan de kleinere regelafstand in Firefox.

 

Lees dit artikel even door: https://support.mozilla.org/nl/kb/oudere-versie-van-firefox-installeren

Daar vind je ook een link naar oudere versies van Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.