Ga naar inhoud

SOM.ALS in excel vanuit CSV bestand rekent niet


Cor-Assa

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, emielDS zei:

Bedankt emielDS, dit werkt.

Ik was zelf ook met een macro bezig maar zit waarschijnlijk toch iets fout in de omzetting.

Hoe kan ik jouw macro uitlezen kan m namelijk niet vinden?

Ga er vandaag verder mee aan de slag en zal een update posten wat ik precies wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een aantal aanpassingen wat naar wens werkt kan ik ineens geen Externe gegevens meer ophalen, alles blijft grijs.

Al aanpassingen gedaan in het vertrouwens centrum, alles vrij gegeven maar dat helpt niet. Nu kan ik dus mijn csv bestanden niet meer importeren. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Ik heb in de VBA programmering de namen van de Microsoft Excel -objecten aangepast, kan dat het probleem zijn? Als ik namelijk een nieuw tabblad aanmaak kan ik er wel importeren.

aangepast door Cor-Assa
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, emielDS zei:

bestaat uw tabbladnaam uit 2 of meer woorden?

De tabblad naam was oorspronkelijk 3 letters zoals, jan, feb, etc.

In het vba venster was het dan bij eigenschappen "Blad12", etc. dus object naam was dan "Blad12 (jan)", etc.

Dit had ik gewijzigd in "Blad101", dus werd het "Blad101 (jan)", om alles netjes op volgorde te krijgen.

Hierna kon ik niets meer importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.