Ga naar inhoud

Microsoft Surface Pro 9: yes or no?


Duelen

Aanbevolen berichten

Hi allen,

 

Ik ben op zoek naar een 2-in-1 laptop / tablet en heb mijn oog laten vallen op onderstaand model:
Microsoft Surface Pro 9 i7/16GB/256GB GRAPHITE

 

Deze lijkt me enerzijds sterk genoeg om al mijn werk op te doen (Photoshop, Movie Maker, tekstverwerking, surfen, mailen,...) en anderzijds ideaal om als tablet los te koppelen om bijvoorbeeld werk te presenteren aan klanten.

 

Een vriend van mij is heel tevreden over dit model en ook online zijn er zeer veel positieve reviews te vinden. Een nadeel is de prijs, die na het aanschaffen van het bijhorende type cover toetsenbord & de touchpen oploopt. Om dit te counteren zou ik de 256GB versie aanschaffen en zou ik de SSD zelf upgraden naar 1 TB. Ik zie op Youtube immers dat dit mogelijk is.

 

Nu is het wel zo dat ik op eigen kantoor om ergonomische redenen altijd met een in hoogte verstelbare laptopstandaard werk & een extern toetsenbord. De poorten van de Surface Pro 9 zijn echter beperkt en nu weet ik niet of dat bij dit model ook kan?

 

Zijn er hier mensen die dit weten / die ervaring hebben met de Microsoft Surface Pro 9? Of die denken dat alternatieven een betere optie zijn (geen Apple producten)?


Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.