Ga naar inhoud

Netwerk bekijken


Jive1

Aanbevolen berichten

Ik zie zeker iets over 't hoofd, want ik slaag er niet meer in om mijn twee pc's ( één daarvan is onlangs ge-upgraded door en bedrijf in de buurt hier ) met elkaar te laten communiceren. T.t.z., .ik wens op beide pc's de bestanden van de andere pc te kunnen zien., en eventueel een aanpassing te doen, maar het lukt mijn weer niet meer. Printer en scanner kan ik op beide pc's altijd bekijken, maar de pc's zelf verdwijnen soms. Ik heb dus op beide pc's alle bestanden gedeeld met alle machtigingen, maar het helpt niet. Kan iemand mijn geheuhen  nog eens opfrisen hoe het juist moet? Dank op voorhand.

Jive1 Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je de volgende tutorial al eens gelezen hebt https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/bestanden-delen-via-een-netwerk-in-windows-b58704b2-f53a-4b82-7bc1-80f9994725bf#:~:text=Klik met de rechtermuisknop op,te geven tot het bestand.

 

Alleszins blijkt dit een moeilijk op te lossen probleem te zijn, gezien de vele klachten hierover. Zelf heb ik het op verschillende netwerken in orde gekregen, maar dat was zeker geen eenvoudige taak - wat het eigenlijk zou moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.