Ga naar inhoud

Outlook optie e-mails filteren


dreetn2705

Aanbevolen berichten

Goedemiddag

Ik zit met een vervelend probleem betreft de optie e-mails filteren. Helaas is deze optie voor mij onbruikbaar geworden (of onbewust ergens uitgeschakeld?)

Het zit namelijk zo dat ik iedere mail markeer met een groen (verwerkt) of geel (mee bezig) kleur zodat daarna met de "e-mails filteren" knop (rood omcirkeld) kan gaan filteren op het gemarkeerde kleur en zo snel en duidelijk kan zien welke e-mails nog moeten worden behandeld.

Jammer genoeg vind ik nergens een optie om hier een invloed op uit te oefenen, alsook is de info op internet beperkt.

 

Weten jullie misschien hoe ik dit kan herstellen?

 

spacer.png

 

Alvast dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal hoor je een menu te krijgen nadat je op de knop E-mail filteren hebt gedrukt:

 

63c56780b055e-2023-01-16_16_02_09-Postva

 

Ik gebruik Outlook 2016. Als jij een nieuwere versie gebruikt, dan kan het menu er anders uitzien.

Als jij echter niets te zien krijgt, nadat je geklikt hebt op de knop E-mail filteren, dan kan het zijn dat Outlook momenteel niet geïndexeerd wordt/is. En dan is filteren niet mogelijk.

Controleer als volgt of Outlook geïndexeerd is:

 

Klik in Outlook op Bestand > Opties > Zoeken >  Opties voor indexeren.

In de lijst met 'Opgenomen locaties' moet Microsoft Outlook staan, zoals in onderstaande afbeelding:

 

63c569572d9e9-2023-01-16_15_58_20-Indexe

 

Staat Microsoft Outlook bij jou niet in de lijst met opgenomen locaties, dan moet je onderaan in dat venster op de knop Wijzigen klikken.

In het volgende venster zet je dan een vinkje voor Microsoft Outlook, waarna je op OK klikt.

Daarna alle openstaande vensters van Outlook sluiten en dan Outlook opnieuw openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.