Ga naar inhoud

internet versneller of booster


Gast gvalk

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben op zoek naar een gratis programma voor het versnellen van mijn internetverbinding of het boosten van mijn computer. Ik heb een wat oudere computer die ik wat sneller wil maken zowel voor wat betreft het downloaden van internetverbindingen als voor het downloaden van muziek en / of films. wie kan mij in deze helpen? ik heb al verschillende programma's geprobeerd maar geen van deze kan mij tot nu toe bekoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelheid van je internetverbinding hangt af van je provider en je abonnement in combinatie met de kwaliteit van je fysieke lijn. Daar ga je zelf niks kunnen aan veranderen.

Gebruik Firefox om te surfen. Die laadt de paginas sneller dan Internet Explorer en Firefox kan je tunen om nog sneller te gaan.

Kijk even in deze handleiding http://www.pc-helpforum.be/f176/firefox-configureren-en-optimalizeren-5463/

Om het downloaden te versnellen kan je een download manager gebruiken. Daarvan zijn goede en gratis te vinden via google.

Welke programma's heb je al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

ik heb nu de volgende programma's in gebruik:

Advanced System Care 3

Download Accelerator Plus

Get Right

Pro Savege DDr and Utilities

Win OverBoost 2.1.1 Beta Eng

Ik weet niet of dit allemaal wel zo'n goede programma's zijn en of deze wel tegelijk naast elkaar kunnen worden gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.