Ga naar inhoud

Waarom werken app en sommige functies enkel bij wifi verbinding en niet bij 4G verbinsing


kristof28

Aanbevolen berichten

Dag beste mensen.

Kan iemand mij helpen aub.

Bepaalde app werken niet via 4g maar wel via wifi.

Gisteren heb ik een nizuwe smartphone gekocht. Ik heb de app van mojn oude op mijn nieuwe smartphonz gezet.

Op mijn oude smartphone kon ik op de app my infrabel. Alsook de website. En ik moest ook een authenticator gebruiken.dit werkt niet op mijn nieuwe smartphone.

Alsook de mails van het werk kon ik via outlook op mijn oude smartphone lezen. Dit gaat bizt op de nieuwe zowel met wifi als 4g.

Nu zie ik dat ik op messenger geen vrienden meer online kan zien terwijl dit nooit zen peobleem was. Ik kan het nu niet testen maar ik denk dat het met wifi wel zal gaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is niet in één zin uit te leggen: 'waarom'.

Sommige apps hebben Wi-Fi nodig (vooral social media apps), bij het updaten & back up maken naar de cloud van een device hebt je ook Wi-Fi nodig, met uizondering van een aantal 'nieuwste' smartphones.

Neemt contact met jouw carrier, check jouw data plan.

 

Om een idee te geven 'waarom', neemt onderstaande artikelen eens door: 

Bepaalde apps werken wel via wifi maar niet via 4G

 

Diverse apps op mijn smartphone werken niet mijn Wifi, enkel via 4G

 

Als je via Google zoekt zijn er nog meer te vinden.

Als je voorzorg dat je altijd Wi-Fi  & Data hebt, dan lijkt me dat er géén probleem is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, iEscape zei:

Het is niet in één zin uit te leggen: 'waarom'.

Sommige apps hebben Wi-Fi nodig (vooral social media apps), bij het updaten & back up maken naar de cloud van een device hebt je ook Wi-Fi nodig, met uizondering van een aantal 'nieuwste' smartphones.

Neemt contact met jouw carrier, check jouw data plan.

 

Om een idee te geven 'waarom', neemt onderstaande artikelen eens door: 

Bepaalde apps werken wel via wifi maar niet via 4G

 

Diverse apps op mijn smartphone werken niet mijn Wifi, enkel via 4G

 

Als je via Google zoekt zijn er nog meer te vinden.

Als je voorzorg dat je altijd Wi-Fi  & Data hebt, dan lijkt me dat er géén probleem is.

 

Dank je wel.

doe er maar een slotje op

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.