Ga naar inhoud

[OPGELOST] Printer werkt niet naar behoren


Gast dijkj

Aanbevolen berichten

Sinds kort gebruik ik Windows Vista. Daarbij kreeg ik de volgende foutmelding. Functieadres 0x6cb9a288 veroorzaakt een beschermingsfout (uitzonderingscode 0x0000005). Sommige of alle eigenschappenbladen worden misschien niet weergegeven.

Dit betekent dat ik niet of niet goed kan printen.

Dit gebeurde bij Davilex, maar het gebeurt ook bij Word, Excel etc. Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, dat ik zo laat reageer. Heb printerdrivers opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Helaas zonder succes. Ik zag overigens nu, dat er uitzonderingscode 0xc0000005 kwam te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar er staat wel een driver voor mijn printer op www.hp.com voor Vista. Maar deze werkt gebrekkig. Ik denk zelf ook niet dat daar het probleem zit. Ik denk dat het met Windows Defender te maken heeft, maar zeker weten doe ik dat niet. Heb in oeder geval nog geen oplossing gevonden. Wel alvast bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.