Ga naar inhoud

ftp programma


fa088505

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een probleempje kan iemand mij soms helpen? ik heb een tijd geleden een kort filmpje in mijn classic ftp gezet, ik weet niet wat ik verkeerd gedaan heb, maar het gedownloade filmpje krijg ik er langs geen kanten meer uit, het is gelukkig een klein filmpje van 7 kb, maar daardoor verlies ik wel die 7 kb voor een ander filmpje

Alvast hartelijk dank

Agnes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap hem niet helemaal, krijg je het clipje niet weg uit de download of upstream proces? Of krijg je hem niet van de server?

Krijg je hem niet van de server. Heb je de rechten wel goed gezet?

Krijg je hem niet uit down of up? Staat het bestandje nog op de originele plaats waar je oorspronkelijk geüpload of gedownload hebt?

Verder gebruik ik altijd: WS FTP Pro als ftp programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap hem niet helemaal, krijg je het clipje niet weg uit de download of upstream proces? Of krijg je hem niet van de server?

Krijg je hem niet van de server. Heb je de rechten wel goed gezet?

Krijg je hem niet uit down of up? Staat het bestandje nog op de originele plaats waar je oorspronkelijk geüpload of gedownload hebt?

Verder gebruik ik altijd: WS FTP Pro als ftp programma.

Hallo Tjoepke

Ik ben tevreden met classic ftp, maar ik had een filmpje gemaakt , ik denk dat het komt omdat ik deeltekens gebruikt heb, ik had mijn filmpje de naan mémé geschreven en van dan af kreeg ik dit niet meer weg uit mijn geuplode gedeelte! ik heb het opnieuw geschreven meme zonder kapjes erop en toen lukte het wel, maar het eerste krijg ik langs geen kanten meer weg,dus het blijft aan de kant staan waar ik het normaal kan gebruiken om door te mailen naar iemand, het is gelukkig maar een klein filmpje, maar het is toch ruimte die ik verlies hé

groetjes Agnes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.