Ga naar inhoud

hoe automatisch invullen in excel


StefanG

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

17 minuten geleden, emielDS zei:

Dat is gemakkelijk op te lossen als gekend is welke behandelingen onder welke BTW voet vallen en wat de BTW is op welke artikelen.

Alle behandelingen en producten vallen onder 21% btw.  Ik zal dus wel nog de prijzen die er nu zijn moeten aanpassen aan de prijs zonder btw.  Bijvoorbeeld: pedicure staat nu 27,5.  Dit moet worden 21,72 en btw is 5,78.  idealiter zou het zijn dat wanneer ik bij 'maak rekening' pedicure aanklik het bij dagontvangsten  verschijnt als kolom behandeling 21,75 en daarnaast kolom btw behandeling 5,78,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle behandelingen en producten vallen onder 21% btw.  Ik zal dus wel nog de prijzen die er nu zijn moeten aanpassen aan de prijs zonder btw.  Bijvoorbeeld: pedicure staat nu 27,5.  Dit moet worden 21,72 en btw is 5,78.  idealiter zou het zijn dat wanneer ik bij 'maak rekening' pedicure aanklik het bij dagontvangsten  verschijnt als kolom behandeling 21,75 en daarnaast kolom btw behandeling 5,78,   Helt het al dat ik alle prijzen al even aanpas (onder tab data) naar deze zonder btw?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.