Ga naar inhoud

Voeding


seane

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Seane,

het probleem is dat we tot een tijd geleden een goede hardwarekenner hadden, maar die heeft tegenwoordig andere dingen om zijn hoofd. (tja: het leven hé? :) )

(edit: was ik EddyX vergeten misschien?)

 

Maar je vroeg naar een goede voeding en nu zeg je dat perslucht wonderen doet.

Had je dus een hitteprobleem misschien? (want je had je probleem nog niet omschreven...)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ken dus niet veel van hardware, maar 'k weet wel dat een voeding-op zich géén bewegende dingen heeft en dus niet kan tikken.

 

Als er iets zou tikken, zou ik op de eerste plaats aan een fan (ventilator) of mogelijk nog aan een oude Hdd denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat neem ik gerust aan.

Een raad van tante Kaat: als je nog eens iets post, omschrijf je probleem dan wat duidelijker - dan weten de mensen sneller in welke richting ze moeten gaan denken.

(in dit geval: je vroeg om  een nieuwe voeding, maar had je in je openingspost gesproken van een tikgeluid, dan wisten we dat het probleem niet bij de voeding-zelf lag

en hadden we ook snel kunnen zeggen waar je best naar kon gaan kijken)

Ter info: ik probeer elk jaar mijn PC uit te blazen - niet dus na een aantal jaar... - en dan komt er ook al wat uit.

(en raar dat je computer nog niet spontaan uitgevallen is door te hoge temps..)

PS : als je fans uitblaast: ze nièt laten meedraaien - steek een (niet metalen) stokje (potlood, balpen) tussen de bladen zodat die niet meedraait,

anders wekt hij elektriciteit op - en daar houden computers niet van) - en ook best jezelf ontaarden voor je eraan begint - en zeker de stroom er af.

(en dus niet zoals ik in mijn beginjaren: gewoon een draaiende computer openhalen en er gewoon een schijf bij inpluggen en aansluiten .. :xd:  :xd:  - gelukkig

liep het goed af :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Passer zei:

Seane,

het probleem is dat we tot een tijd geleden een goede hardwarekenner hadden, maar die heeft tegenwoordig andere dingen om zijn hoofd. (tja: het leven hé? :) )

(edit: was ik EddyX vergeten misschien?)

 

 

 

Neen , zo goed ben ik niet meer op de hoogte.

Er is nog wel mijn kennis van het verleden, maar met huidige hardware ben ik niet meer zo vertrouwd (alhoewel er niet zoveel verandert is).

 

Maar zoals je zei; als er van bij het begin meer uitleg gegeven was over het echte probleem, dan had het antwoord totaal anders geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.