Ga naar inhoud

[OPGELOST] snelkoppelingen werken niet meer!!


Gast bibi55

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik gebruik windows vista, paar dagen geleden google chrome geinstalleerd, maar dat is een vreselijk programma, dus ik heb het verwijderd!

Maar nu werken mijn links in mijn email niet meer en ook de snelkoppelingen niet meer van de websites die op mijn bureaublad staan!

ik heb al nieuwe aangemaakt, maar dat lukt ook niet, ik heb het systeem

herstel gedaan, maar helaas werkt ook niet! Krijg steeds de foutmelding:

toepassing niet gevonden!!!

wie heeft hier een oplossing voor!!

alvast reuze bedankt!

fijne dag

Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie

Bedankt voor je snelle antwoord, ik heb net een website geopend van een snel koppeling die ik gemaakt hebt en

de snelkoppeling daar heen gesleept, alleen de site veranderd dan, met mijn rechtermuisknop aangeklikt

maar krijg het schermpje , met snlkoppeling maken,alles selecteren en aan favorieten toevoegen etc

ik heb geprobeerd een nieuwe snelkoppeling gemaakt maar alles blijft hetzelfde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoeld dat je een van de snelkoppelingen naar een website die op je bureaublad staan, moet aanklikken met de rechter muisknop.

Ga dan naar openen met ... en je krijgt een lijstje met mogelijkheden.

Kies een browser uit en vink onderaan het vakje aan altijd deze toepassiing gebruiken (of iets dergelijks). Alles bevestigen met OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

wederom weer bedankt vor je snelle reactie, ik heb het net geprobeerd met de rechtermuisknop aanklikken en ik krijg inderdaad het lijstje met openen....etc,als ik dat aanklik krijg ik een foutmelding met toepassing is niet gevonden...

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem; we herbeginnen vanaf het begin.

Je kiest op je bureaublad een snelkoppeling naar een website en je klikt die aan met de rechter muisknop.

Dan ga je naar openen met en je klikt onderaan het lijstje op programma kiezen.

Er gaat een venster open met een lijst met mogelijke programma's. Bovenaan staan de aanbevolen programma's. Klik hier op Internet Explorer en zet onderaan een vinkje in vakje Altijd dit programma gebruiken .

Klik op OK en het venster sluit af.

Normaal zijn nu alle snelkoppelingen naar een website voorzien van het internet explorer icoontje. Je kan ze openen door erop te dubbelklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb je geweldige goede uitleg goed begrepen, ik zal je vertellen wat ik voor lijstje krijg, ik ga naar het bureaublad en ga naar een snelkoppeling van een website, klik met mijn rechtermuis en ik krijg een schermpje met:

openen

afdrukken

kopieeren naar

knippen

snelkoppeling maken

verwijderen

naam wijziging

eigenschappen

bij het openklikken van openen, krijg ik een foutmelding in een nieuw scherm met"toepassing niet gevonden""

bij kopiieren krijg ik een sub scherm met de volgende items:

bureaublad snelkoppeling

documenten

emailontvanger

dvd-rw station.

de linken die ik krijg via mijn mail kan ik dus ook niet openen

alleen als ik de link kopieer naar hetbrowser scherm!

wat een gedoe he, ik ben al 2 dagen bezig en het lukt mij maar niet!!

bedankt voor het lezen!

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Erik

bedankt voor je bericht, ik heb net bij internet opties in het tabblad windows explorer aangeklikt als standaard browser

perfekt gelukt!!

dank je wel!

Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.