Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja en van de 2 bazen afzonderlijk 

j je ziet onderaan telkens voorgegaan van een letter A voor Alain en P voor Peter Het cijfer is de maand en daarom was mijn vraag om de overdracht telkens naar de volgende maand met een aparte vermelding zoals je gedaan hebt maar dan bijgerekend bij het nog te ontvangen (N.T.O.)

4 uren geleden, dotchiejack zei:

Deze heb ik dan verkeerd begrepen.

Ik had begrepen 1.25€ per uur min een half uur pauze, ik heb dus 0.625€  afgetrokken geen 5€.

Wat bedoel hiermee,2verschillende jobs?

totaal

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

begrijp echt niet wat dit zou kunnen betekenen, geef me nog eens een duwtje daar ik nieuw ben en niet goed weet waarom dit gebeurd ? heb ik iets verkeerd gedaan ? gezegd ? of ben ik ten einde van de hulp ?

Geplaatst:

toch een blondje ? wacht kijk het nog eens na of ik geen kemel geschoten wat ik sterk begin te denken en te geloven !

van 9 tot 17= 8u+ W.H.W. 10€ = 90€ - 5€ pauze = 85 zou nog te ontvangen  of word ik echt krankjorem ? ze zeggen wel eens hoe ouder hoe zotter, ik begin dat stilaan te geloven

Geplaatst:

opgepast ik zie een angeltje

de 1.25 W.H.W. zijn wel te vermenigvuldigen met het aantal aanwezigheid zodus de tijd van de pauze word hier niet van  afgetrokken

Geplaatst:
3 minuten geleden, dotchiejack zei:

Deze al gezien?

8 uur naar € + 1.25 toeslag per gewerkt uur= 10€ tot daar liep het goed en dan kwam de kat op de koor zeggen wij in Belgie - het zijn geen 10 werkuren maar 8 uren daar is het begin van het foutje en dan de rij verder af ook natuurlijk sorry Dotchiejack

Geplaatst:

je hebt groot gelijk, ik vind het een goed idee en ga hetzelfde doen, wens je nog een aangenaam en prettige avond, nacht en ochtend 

de groetjes marc

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.