Ga naar inhoud

eenvoudige formule maken


MaAn49

Aanbevolen berichten

Amai wat is me dat ! hoe krijgt je dit voor mekaar ! ik kan er echt niet van over en sta niet enkel met mijn mond vol tanden maar ook vol bewondering voor je kennis .

wel zijn er nog een paar kinderfoutjes mag ik die nog melden om het eventueel nog te wijzigen of moet ik hiervoor een nieuwe topic beginnen 

je kunt niet geloven hoe blij ik reeds ben met dit resultaat en waarvoor mijn dank 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

echt een toppie proficiat - ik vind het heel erg want ik ben geen muggezifter maar volgende gezien 

- W.H.W = het woonst en werk verkeer en word per uur aanwezigheid een toeslag van 1.25€ aangerekend 

- dan denk ik dat ik de dagelijkse pauze vergeten ben en dat is een aftrek met 5€ per aanwezige werkdag 

- het uiteindelijk overdracht van het nog te ontvangen ( N.T.O.) zou automatisch van het vorig blad moeten over springen naar het volgende bladzijde + moet dan weer op zijn beurt mede opgeteld worden bij het N.T.O. van de huidige bladzijde waarvan er 1 per maand is en van de 2 bazen afzonderlijk - ik weet niet of ik je het voorbeeld heb verzonden in mijn bijlage ? 

-hoe moet en/of moet ik tewerk gaan om een jaar en dat van elke maand te maken ( knippen & plakken ?) of heb jij een beter idee

groetjes 

marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en van de 2 bazen afzonderlijk 

j je ziet onderaan telkens voorgegaan van een letter A voor Alain en P voor Peter Het cijfer is de maand en daarom was mijn vraag om de overdracht telkens naar de volgende maand met een aparte vermelding zoals je gedaan hebt maar dan bijgerekend bij het nog te ontvangen (N.T.O.)

4 uren geleden, dotchiejack zei:

Deze heb ik dan verkeerd begrepen.

Ik had begrepen 1.25€ per uur min een half uur pauze, ik heb dus 0.625€  afgetrokken geen 5€.

 

Wat bedoel hiermee,2verschillende jobs?

totaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch een blondje ? wacht kijk het nog eens na of ik geen kemel geschoten wat ik sterk begin te denken en te geloven !

van 9 tot 17= 8u+ W.H.W. 10€ = 90€ - 5€ pauze = 85 zou nog te ontvangen  of word ik echt krankjorem ? ze zeggen wel eens hoe ouder hoe zotter, ik begin dat stilaan te geloven

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.