Ga naar inhoud

eenvoudige formule maken


MaAn49

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

3 minuten geleden, dotchiejack zei:

Deze al gezien?

8 uur naar € + 1.25 toeslag per gewerkt uur= 10€ tot daar liep het goed en dan kwam de kat op de koor zeggen wij in Belgie - het zijn geen 10 werkuren maar 8 uren daar is het begin van het foutje en dan de rij verder af ook natuurlijk sorry Dotchiejack

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt emielDS maar ik moet je bekennen dat je hier met een echte DUMMY te maken hebt voor wat computers betreft en als laatste heb ik mijn ouderdom ook een beetje tegen !

heb nog nooit gebruik gemaakt van een draaitabel, het enige wat ik onder de knie heb is knippen en plakken dus 

effe uitleggen aub wat het is en hoe het werkt ? 

hoe maak ik of gebruik ik een userform ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen dotchiejack 

prachtig gedaan ik zie geen angeltjes meer TOPPIE 

ben in blijde verwachting om het vervolg, niet te vergeten de telkens een nieuwe maand is de overdracht van de nog te ontvangen bedragen mede over te nemen naar N.T.O. 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

god amaai ! ik zou je iets willen opsturen doch met de post komt dat zeker niet goed aan.

Je kunt ervan op aan dat dit zeker een sponsering voor het forum waard is, ik ben op pensioen moet bijklussen ( zoals je zit) om er te komen maar hoe klein het bedrag is het helpt dus. . . doen we mede aan sponsering !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEY  dotchiejack heb effe in de moestuin gewerkt en alles sta terug in orde 

ik heb aan het zoeken geweest met welke excel ik werk en heb in zijn binnenste gekeken maar vind geen andere naam dan Microsoft ? ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet waar zoeken ?

voor den Email heb ik ze alle twee ik weet het ik zou een keuze moeten maken doch kan geen ei leggen !

ik stel het telkens uit omdat ik schrik heb dat ik gegevens zou kwijtspelen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tof en toppie 

we staan juist op het punt om op bezoek te gaan om iemand te helpen, komen tegen de late namiddag terug en dan bezie en lees ik je artikel 

je hoort nog wel van me, en alvast bedankt voor al de energie die je hieraan verbruikt hebt 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.