Ga naar inhoud

outlook verdwenen


spike666

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren is mijn outlook desktop versie niet meer te vinden, noch in de werkbalk, noch ergens anders. Ik heb wel enkele pst-bestanden op datum van gisteren gevonden, die ik zelf niet gemaakt heb. 

 In outlook hou ik 2 email accounts en een agenda bij. Agenda gaat minstens 10jaar terug; is dus lijvig. Ook de accounts is met archief en loopt hele tijd terug.

 

Kan iemand mij helpen om deze terug te krijgen.

 

Ik heb office 365 family, die ik hiervoor niet gebruikte. Eventueel hierin imorteren, maar hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een versie van outlook2007 geinstalleerd en daarin de pst.bestanden geimporteerd, dit voornamelijk om te zien of die pst's juist waren. 

 

Dat zijn ze dus. Alle gegevens die erin staan zijn correct en lopen tot op de dag van de verdwijning van outlook. 

 

Met deze pst's kan ik dus verder.

 

Hoe kan ik deze nu in mijn office 365 krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, dotchiejack zei:

een paar vraagjes

Als je m:et je rechtermuis klikt op een excelbestand die niet meer wordt herkent kan je daar kiezen openen met Excel.

Open een word bestand ga naar bestand account en klik op Info over word is het een 32 bit of 64 bit versie

Had jij een andere officeversie dan 365 die je hebt proberen te installeren zonder eerst Office 365 te verwijderen?

versie.jpg

 

ja, dus die 2007versie, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.