Ga naar inhoud

outlook verdwenen


spike666

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, spike666 zei:

 

ja, dus die 2007versie, 

 

39 minuten geleden, dotchiejack zei:

een paar vraagjes

Als je m:et je rechtermuis klikt op een excelbestand die niet meer wordt herkent kan je daar kiezen openen met Excel.

Open een word bestand ga naar bestand account en klik op Info over word is het een 32 bit of 64 bit versie

Had jij een andere officeversie dan 365 die je hebt proberen te installeren zonder eerst Office 365 te verwijderen?

versie.jpg

 en is 32bits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even de situatie schetsen:

 

Ik had een office/outlook desktopversie staan waarin ik 2 emails en agenda bijhield. (Ik weet echter niet welke versie want die is dus weg.

 

Daarnaast heb ik office365 voor een 3de email.

 

De desktopversie is nu verdwenen, er zijn enkel 3pst's terug te vinden.

 

Ondertussen die office2007 geinstalleerd, en pst's geimporteerd en dat lukt allemaal.

excel en andere files worden als zodanig herkent maar alles wordt in office 2007 geopend, ook vanuit het office365 venster

 

Vanuit het office365 venster kan ik nu wel op 'apps installeren' klikken en dan kom ik op bij mijn microsoft accountpagina om te installeren, maar doe ik daar goed aan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, alles terug in orde,

 

het enige dat nog mankeert is dat in de geimporteerde agenda ik niet meer rechtstreeks kan categoriseren.

Normaal moet ik een afspraak aanklikken en dan in het lint bovenaan bij 'codes' een dropdown hebben met mijn verschillende categorieën.

Die dropdown staat er dus niet. (Als ik een nieuwe agenda aanmaak staat dat er wel)

Ik moet nu eerst via zoeken die afspraak zoeken, ze dan selecteren, in de kolom categorien 1x klikken om een voorgeselecteerde categorie toewijzen. Dan die afspraak van hieruit openen, de juiste categorie(ën) toewijzen en dan die voorgeselecteerde wissen en opslaan.

Is dus nogal omslachtig.

Ik heb al geprobeerd om de oude agenda te kopieren naar een nieuwe en dat lukt, ook het dropdown menu staat er dan, maar dan ben ik alle toegewezen categorien van de oude agenda kwijt.

Eig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

lukt niet; als ik dat in het zoekveld intyp wordt ik gelijk nr bing gestuurd met relevante info over command line switches

 

Dan windows logo + R en "c:\program files\m icrosoft office\root\office16\outlook.exe /remigratecategories

en krijg dan:

image.png.2e17107aa6a8a5602a561013d8e51e6b.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.