Ga naar inhoud

printer is al sinds enkele dagen offline


zubrrr

Aanbevolen berichten

Ik hoop van ganser harte dat er niets scheelt met je Telenet modem/router......normaliter niet want je kunt draadloos WiFi gebruiken op jouw pc.

 

Zelf vind ik niet veel documentatie over WPA3 van de Telenet routers, en of zij dit veiligheidsprotocol al geïmplementeerd hebben, laat staan dat je dat zelf zou kunnen veranderen! (geprobeerd op 2 verschillende Telenet routers via "mijn Telenet")

 

Ik vind over de HP 2710e eigenlijk ook niets over WPA3.... daar zit ik dus op een been. Kan je van deze error een schermafbeelding posten? Deze printer is toch al enkele jaren oud - en toen werd WPA3 eigenlijk nog niet toegepast.

 

En.... heb je deze error ook wanneer je de printer via WPS verbindt met de router?

 

Anderzijds is het mij onduidelijk waarom je met 3 verschillende SSID's werkt. Kan je hier iets meer over vertellen? Een 2e HuizeDeGroot kan bedoeld zijn als gastnetwerk en kan daardoor niet verbinden met het netwerk van HuizeDeGroot1. Idem voor de 3e HuizeDeGroot, maar wat is hier de bedoeling van?  Kan het zijn dat je, buiten de Telenet, nog andere router(s) gebruikt binnen je eigen netwerk? 

 

Sukses en ook een fijne dag toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.