Ga naar inhoud

oplaad probleem


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Eddy x........,Op de voeding van mijn lenovo zit geen lampje....als je dat bedoelt.

 

p38cyg.....

Normaal staat mijn laptop altijd aan de voeding op een vaste plek.

Soms haal ik hem eruit en gebruik hem op een andere plek zonder voeding.

Bij 20% batterij restant geeft hij een waarschuwing en doe ik hem weer aan de voeding.

De laatste tijd bemerk ik dat hij op soms op 0% (leeg) staat en gaat uitschakelen, hij geeft in het icoontje aan dat ie aan de voeding hangt, maar laadt niet bij. Dan heeft hij de gehele nacht aan de voeding gehangen.

Ik laat hem dan maar in de voeding zitten.....soms is ie opeens weer opgeladen, maar soms ook niet, daarom begrijp ik niet of het de voeding is of de batterij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook even wat verder in de handleiding gaan kijken. De voeding zit in de laptop en het indicatie lampje knippert oranje.

De handleiding zegt dat ie oranje knippert omdat hij minder dan 20% is, maar dat is al 3 uur zo en de capaciteit is nog steeds 0%.....kun je hier iets uit afleiden. Zodra ie boven de 20% zit zou het oranje knipperlicht wit moeten knipperen i.p.v oranje.

Ook heb ik net van iemand het aanbod gekregen om morgen zijn voeding te lenen.....heeft het zin om even te wachten tot morgen om te kijken wat zijn voeding doet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, HADEVE2309 zei:

 

Ook heb ik net van iemand het aanbod gekregen om morgen zijn voeding te lenen.....heeft het zin om even te wachten tot morgen om te kijken wat zijn voeding doet ?

Ja natuurlijk , waarom niet ?

Begin wel te vermoeden dat er iets fout is met de batterij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, HADEVE2309 zei:

We kunnen het gewoon proberen toch ?

 

OK. Je kan eenvoudig een batterijrapport genereren door de opdracht powercfg /batteryreport uit te voeren.

- Zoekvak, naar Opdrachtprompt (Admin), typ powercfg / batteryreport bij de opdrachtprompt en druk vervolgens op de Enter-toets.

- Het rapport wordt opgeslagen onder C:\Windows\System32 als battery-report.

Post deze file hier als bijlage.

Voorbeeld van CMD : (uitgevoerd op de D drive, bij jou zal dat wel de C drive zijn).

 

 

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.