Ga naar inhoud

Database


Sary

Aanbevolen berichten

Op 15/10/2023 om 23:21, Sary zei:

 

 

Op 17/10/2023 om 12:26, Sary zei:

Dag emielDS,

 

 

Super! Dit is idd wat ik bedoelde. Mag ik nog eens iets vragen?

Ik vraag me af, als ik spoelboter ja antwoord, kan ik daar dan een berichtbalkje laten verschijnen waar ik dan het aantal Kg in geef en hij deze dan ook in mijn sheet zet bij afgewerkte mengers en Vloeibare chocolade?

 

 

Ik heb er ondertussen nog iets bijgezet: RTP verwerkt Ja/Nee, maar bij deze zou ik een aantal soorten moeten kunnen ingeven die hij dan ook in mijn sheet zet. Maar weet niet zo goed hoe dit op te bouwen. omdat het hier kan gaan over een aantal soorten waarvan ik dan de kilo's telkens moet noteren..

Ik wil je alvast bedanken voor de hulp!

 

Database aanpassing.xlsm 522.59 kB · 6 downloads

Database aanpassing.xlsm 716.38 kB · 9 downloads

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, emielDS zei:

Eerlijk gezegd begrijp ik bijna niet meer wat je eigenlijk wil.

Als je iets wil maken moet je eerst weten wat je wil maken en dan pas beginnen bouwen, niet eerst bouwen en dan zoeken wat je zou willen.

Database aanpassing (1).xlsm 552 kB · 4 downloads

Dag emielDS,

 

 

Dit is perfect waarvoor dank!

 

ik wist wel wat ik wou, maar wist niet hoe dit uit te werken. Gelukkig met de hulp van jou heb ik wat ik wil😊

 

Het is door er al een 2 jaar mee te werken, dat we soms merken: zouden we dat er nog kunnen bij zetten..

ik ben zeer blij dat ik van begin tot nu hier terecht kan voor hulp, waarvoor 🙏 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag emielDS,

 

 

als jet materiaalnummer ingeeft, komt bij mij soort niet tevoorschijn, vroeger was het pijltje naar onder en dan verscheen het. Enter heb ik ook geprobeerd..

Bij jou lukt dit wel als ik in het blad ga kijken.

Wat deo ik verkeerd?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sary zei:

Dag emielDS,

 

 

als jet materiaalnummer ingeeft, komt bij mij soort niet tevoorschijn, vroeger was het pijltje naar onder en dan verscheen het. Enter heb ik ook geprobeerd..

Bij jou lukt dit wel als ik in het blad ga kijken.

Wat deo ik verkeerd?

Alvast bedankt!

ps: Ook de andere CommandButtons Tankstalen/vloeibare enz kan ik niet meer openen 😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.