Ga naar inhoud

Installatie kubuntu


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik wik ook eens kubuntu proberen maar na de taal instelling en een " opstart scherm " loopt mijn computer vast.

ik heb dus nog niets ingesteld, maar heb wel ook een windows XP op een andere partitie staan.

met F6 diverse opties geprobeerd maar steeds hetzelfde.

meerdere versies gedownlaod en geprobeerd maar geen een werkt.

weet iemand waarom of wat ik moet doen??

BVD Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hallo,

op deze site had ik al gekeken, maar mijn probleem is dat de installatie stop CQ vastloopt tijdens de installatie.bij het tweede plaatje kom ik dus al niet eens.

de installatie word gestart vanaf de CD ( met opstarten van de computer )dus de informatie op de site waarnaar je verwijs heb ik niets aan omdat mijn probleem hier niet tussen staat

MVG Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb UBUNTU-KUBUNTU en XUBUNTU geprobeerd maar ze lopen allemaal op het zelfde punt vast, na taal keuze en voortgangbalk lopen ze allemaal vast ???

Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb UBUNTU-KUBUNTU en XUBUNTU geprobeerd maar ze lopen allemaal op het zelfde punt vast, na taal keuze en voortgangbalk lopen ze allemaal vast ???

Sjaak

Ik heb dat probleem met men huidige pc. Het is me uiteindelijk gelukt om het te installeren(zonder iets extra's te veranderen), maar na telkens een uur ofzo liep die vast.

Ik heb het probleem eens voorgelegd aan iemand die al heel wat ervaring had met (K)Ubuntu en die zei dat het aan men hardware lag en dan voornamelijk men grafische kaart.

Welke hardware zit er in je pc? Misschien werken oudere versies wel of het je dat ook al geprobeerd?

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen daarom dat ik in mijn vorige post al heb aangeven om hardware uit te sluiten.

Weet ik, maar ik richt me vooral tot de grafische kaart :-). Die tip van jou zal ik trouwens zelf eens moeten uitproberen. Misschien ga ik dan ubuntu toch nog op deze pc krijgen xD.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jürgen,

mijn computer heeft als grafice kaart de NVIDEA 7600GT, eigenlijk 2 van deze kaarten maar ik heb er al 1 uitgehaald omdat ik hier problemen mee verwachte.

MVG Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.