Ga naar inhoud

Vraag over Facebook


Lendal

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dergelijke vraag stellen mag ? Ik verwacht dat verschillende leden van het forum ervaring hebben met facebook. Ik ben lid geworden van de groep van gemeente en dit levert mij veelberichten, die ik op een of andere wijze probeer te verwijderen (??) of te verbergen . Maar ik heb de indruk dat bij het openen van webpagina ze daar allemaal terug staan ?? Daar vele berichten mij niet interesseren , zou ik er graag definitief vanaf, maar hoe ?

Met dank en vriendelijke groeten

 

Lendal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je helemaal af van die Facebook-groep Gemeente? Dan kun je die groep verlaten:

 

Een groep verlaten:
Ga naar facebook.com/groups en selecteer je groep.
Klik rechtsboven op Lid geworden en selecteer vervolgens Groep verlaten.
Klik op Groep verlaten om te bevestigen.
Als je een groep verlaat:
Leden worden niet op de hoogte gebracht als je de groep verlaat.
Je wordt verwijderd uit de ledenlijst en de groep wordt verwijderd uit je lijst met groepen.
Je ontvangt geen groepsmeldingen meer en je ziet geen groepsberichten meer in het overzicht.
Mensen kunnen niet meer zien of je een groepsbericht hebt bekeken, zelfs als je dit hebt bekeken voordat je de groep verliet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Goedemorgen

 

ik wil zeker die groep niet verlaten. Als ik van eenn bepaald bericht af wil dan zie ik maar 1 oplossing "bericht verbergen". Maar ik heb den indruk dat de volgende keer dat ik webpagina open ze daar allemaal terug zijn. Ik wil ze niet meer zien kan dit ?

Mvg

Audass

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de indruk dat de door jou verborgen berichten weer zichtbaar worden, maar je weet het niet zeker? Misschien eens een screenshot maken van het bericht dat je wil gaan verbergen; daarna dat bericht verbergen. Als het bericht weer terug lijkt te komen dan vergelijk je het met het eerder opgeslagen screenshot. Is het werkelijk exact hetzelfde bericht? Er zijn namelijk mensen die om de haverklap hetzelfde schrijven in een Facebook groep.

 

Misschien zijn er andere mogelijkheden, maar daar moeten andere forumleden je dan mee helpen. Ik ben 10 jaar geleden gestopt met Facebook, juist omdat ik veel berichten te zien kreeg die mij niet interesseerden.

 

Je bent lid geworden van de Facebookgroep Gemeente. Ik neem aan om zo op de hoogte te blijven van wat de gemeente doet en van plan is te gaan doen. Daarvoor hoef je geen lid van Facebook te worden. Ik heb me geabonneerd op de wekelijkse e-mail van de gemeente. Daarin staat al het nieuws over mijn gemeente waar ik in geïnteresseerd zou kunnen zijn. Aan discussies in een Facebook groep heb ik geen behoefte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.