Ga naar inhoud

Plotseling geen geluid


Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik heb een headset die je apart nog kan unpluggen. Daarmee bedoel ik dat die achteraan nog in de PC aangesloten is via kabel, maar aan de headset zelf kan je de kabel nog losmaken.

Gisteravond had ik nog geluid via de headset, in de PC. 

Vanochtend heb ik hem "ge-unplugged" aan het 'headset zelf' gedeelte om hem mee te pakken, om via mn gsm & bluetooth onderweg muziek te luisteren.

Nu wou ik hem daarna terug inpluggen via de PC, maar ik krijg geen geluid.

 

Er deden zich voorheen al wat probleempjes met het geluid. Hoewel die headset gloednieuw is, moest ik aan de plug in de headset beetje draaien om geluid aan beide oren te krijgen.

 

Ik heb geprobeerd een andere headset aan te sluiten, maar krijg ook daar helemaal geen geluid. Qua geluidsinstellingen ook vanalles geprobeerd, zonder resultaat. Troubleshooting kan ook niets vinden. Drivers zijn ook allemaal up-to-date.

Ik vermoed dat het hardware-gerelateerd is, hoewel het moederbord en grafische kaart recent nog vervangen zijn geweest.

 

In bijlage enkele foto's... 

 

Iemand enig idee? Enorm bedankt!

Image1.jpg

Image2.jpg

Image3.jpg

Image4.jpg

aangepast door Armajail
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.