Ga naar inhoud

Draadloze Headset MPOW Air 2.4G Wireless Gaming Headset 22-3-2024


james48

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds vandaag een nieuwe draadloze Headset MPOW Air 2.4G Wireless Gaming Headset, met de settings zoals

beschreven werkt de Headset, maar al ik de draadloze headset uitzet, dan komt er helaas geen geluid uit de 2 Logitech Creative Speakers?

Ik wil u vragen of dat via de Window 11 Settings toch mogelijk is?

 

James48

MPOW Wireless Headset 22-3-2024.jpg

Draadloze Headset MPOW Air 2.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien begrijp ik je niet goed, maar in je vorige bericht schreef je dat je audio niet meer werkt als je je headset afschakelt. Dat is normaal want dan maakt die geen verbinding meer met je pc. Die pc is ingesteld met als audio-ingang je headset; als die input wegvalt kunnen je speakers daar ook niets meer van weergeven.

 

Verder schijnt die te werken op 2.4 GHz, en niet met bluetooth.

 

Kan je eens een link geven naar de gebruiksaanwijzing?    

aangepast door p38cyq
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie.

Als ik de headset gebruik is het geluid goed, als ik de Headset uitschakel gaat het geluid niet automatisch over naar de Speakers.

Met mijn bekabelde headset ging hij wel automatisch naar Headset of Speakers.

 

Hier de handleiding van de draadloze Headset.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.