Ga naar inhoud

Printerkabel


Teo

Aanbevolen berichten

Die moet gewoon passen, Teo. Voor beide printers kun je een universele printerkabel gebruiken.

Volgens mij heb jij nu dezelfde printer als mijn vriendin. Zij kon ook gewoon de printerkabel van haar oude Canon printer gebruiken.

 

Een printerkabel heeft twee stekkers:

 

661a51106d9e5-printerkabel.jpg

 

De linker sluit je aan op de computer; de rechter op de printer.

De rechter stekker heeft aan de bovenkant afgeronde hoeken. Die kant moet aan de bovenkant zitten, als je die stekker in de USB poort van je printer doet.

 

Soms gaat die stekker er wat lastig in, omdat de USB poort in de printer verzonken is. Voorzichtig voelen of de stekker juist zit en dan aandrukken. Indien nodig gebruik je eerst een zaklantaarn om mee in die USB poort te schijnen.

 

aangepast door porrelaar
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verschillende malen geprobeerd maar ik krijg hem er niet in en ik heb schrik dat ik iets onherstelbaars beschadigd . Ik heb nu de originele kabel besteld die bij mijn nieuwe  printer hoort . Ben eens benieuwd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de bestelde printerkabel aangekomen maar dat was juist dezelfde kabel . Terug met mijn originele kabel geprobeerd om deze te bevestigen en na wat wrikken ging deze er toch in . Probleem opgelost .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.