Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik probeer bestanden van mijn mac te kopiëren naar een verzamelmap maar het lukt me niet om de juiste bestanden te selecteren en die dan te kopiëren. Toen ik het deed, werd het bestand verplaatst en het stond ook niet in de verzamelmap. Het werd dus niet gekopieerd. Weet iemand hoe dat dan gaat. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet mijn mac maar de mac van een buurman. Ik ben zelf een windowsgebruiker. Maar op de Mac werkt niets zoals ik gewend ben. Selecteren kan wel, met r. muisknop kiezen voor kopiëren, dan naar de map, maar dan is er geen keuzemogelijkheid voor plakken. Bij het selecteren en slepen naar een map, is je bestand verdwenen. Gelukkig was er een back-up schijf. Maar het zoeken naar een bestand gaat niet. Bij het zoeken worden er alleen mappen gevonden en geen bestanden. Mijn buurman heeft elk bestand een naam gegeven dat met een datum begint, daarna het onderwerp en dan de naam van het bestand. Dus op sorteren op alfabet lukt ook niet. Ik geloof dat hij zo'n 200 bestanden heeft, allemaal dus door elkaar. Mijn buurman wil nu alle bestanden in aparte mappen zetten. Maar het lukt me niet om bestanden met een bepaalde naam te zoeken en te selecteren. Is er een Mac gebruiker die begrijpt wat er aan de hand is? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.