Ga naar inhoud

hotmail openen in messenger


carl

Aanbevolen berichten

maar ik begrijp niet goed wat u bedoelt met "dat ik mijn hotmailaccount gedefinieerd heb ". .

In tegenstelling tot andere email-cliënts kun je in windows live mail je mails van hotmail laten toekomen. (Dit kon vroeger ook met outlook express - op een bepaald ogenblik is dit dan stopgezet) In windows live mail kan dit dus weer. Je moet dit wel configureren in de lokale windows live mail cliënt. Maar dit is dus geen must. Je kan dus windows live mail gewoon gebruiken als vervanger van outlook express of windows mail (vista) zonder hierin je hotmail account te gebruiken of in te stellen. Dan ga je volgens mij het fenomeen niet hebben waarover je het in het begin van dit draadje had. Je verliest dan wel het grote voordeel dat je al je mail-accounts in één mail-cliënt kunt gebruiken en dat je dus ook maar één adresboek moet bijhouden voor al je mail-adressen. Wat voor mij een belangrijke toegevoegde waarde is van Windows Live Mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.