Ga naar inhoud

Ubuntu Resolutie


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen hier!

Ik heb net Ubuntu geïnstalleerd in VirtualBox. Maar telkens als ik de resolutie wil verkleinen (naar 800 x 600) en daarna op Toepassen klik, loopt Ubuntu vast. VirtualBox zelf werkt dan nog wel.

Iemand een ideetje??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar staan inderdaad meer keuzes in dat menutje, en mijn Ubuntu ziet er anders uit. Hier een voorbeeld (niet de mijne) http://www.mojavelinux.com/assets/pics/ubuntu_desktop.png

Ik heb alle updates ook gedaan, er is wel nog een upgrade. Dit staat er:

New distribution release '8.04.1 LTS' is avaible

Dit is in totaal iets meer dan 700 MB groot. Kan ik dan niet beter een andere Ubuntu (die van u) te downloaden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar staan inderdaad meer keuzes in dat menutje, en mijn Ubuntu ziet er anders uit. Hier een voorbeeld (niet de mijne) http://www.mojavelinux.com/assets/pics/ubuntu_desktop.png

Ik heb alle updates ook gedaan, er is wel nog een upgrade. Dit staat er:

New distribution release '8.04.1 LTS' is avaible

Dit is in totaal iets meer dan 700 MB groot. Kan ik dan niet beter een andere Ubuntu (die van u) te downloaden??

Ik zal de mijne uploaden, deze nacht morgen zal de link hier te vinden zijn.

Installeer alles als hij vraagt welke extra software er moet geïnstalleerd zijn. Met uitzondering van printserver, tenzij je dat wel nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoHo mijn upload stream is in de stemming vandaag.

Hier heb je hem: AUB laat me weten zodra je hem binnen hebt dan verwijder ik hem terug

[LINK GEWIST]

Pak daarna het bestand uit en brand de uitgepakte bestanden op cd-rom.

VERANDER NIETS AAN HET BESTANDSSTRUCTUUR!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.