Ga naar inhoud

PC Formatteren


hannibal

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hannibal,

Ik tracht mij een voorstelling geven van jou probleem maar dat lukt niet. Kan je hier een voorbeeld geven van?

Geef bevoorbeeld de naam van zo'n bestand zoals het bij u staat en ook de naam zoals jij het eigenlijk zou willen. Ik krijg stillekens de indruk dat er hier met de beste bedoelingen maar naast elkaar gepraat wordt.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik dezelfde indruk krijg als Joke, nog eens heel basic wat ik doe.

Ik gebruik mozilla.

Bv. op deze site, kijk naar de navigatiebalk. naast de "http://...." staat een icoontje van de site. klik dat icoontje aan en houdt het vast en sleep het naar je desktop.

Vervolgens zie je de snelkoppeling van deze site op je desktop.

"PC Helpforum - Reageer op onderwerp.URL"

waarom blijft die ".URL" staan? terwijl dat normaal gezien, net als .exe of .gif of .jpeg, onzichtbaar zou moeten staan?

Ondertussen heb ik helaas een belangrijker probleem ontdekt. Als ik van deze site: Uitzendinggemist.nl

iets wil streamen heb ik geen geluid.

Wel van bv. youtube maar hier dus niet. Aangezien ik op die site zelf geen antwoorden vind...

Beeld is perfect overigens. En in filmpjes die ik afspeel van mijn PC is het geluid ook perfect.

Het zijn blijkbaar enkel de Nederlanders die mij geen geluid geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op uw rode naam hier zoals Joke, Stegisoft

Met rechtermuis snelkoppeling kopieren.

Ga nu naar uw desktop

Dan met rechtermuis snelkoppeling plakken.

Je krijgt nu een waarschuwing

Ik krijg geen waarschuwing en de aam van de snelkoppeling op mijn desktop is gewoon Joke of Stegisoft.

Aangezien Hannibal werkt met Mozilla en ik het hou op Internet Explorer houd het verhaal hier voor mij op.

En, ik ben geen mod, maar volgens mij hoort het geluidsprobleem van Hannibal thuis in een nieuw topic. Op deze manier krijgen we een verhaal dat nooit stopt. Dat is goed voor een soap op de TV maar niet hier.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg geen waarschuwing en de aam van de snelkoppeling op mijn desktop is gewoon Joke of Stegisoft.

Aangezien Hannibal werkt met Mozilla en ik het hou op Internet Explorer houd het verhaal hier voor mij op.

En, ik ben geen mod, maar volgens mij hoort het geluidsprobleem van Hannibal thuis in een nieuw topic. Op deze manier krijgen we een verhaal dat nooit stopt. Dat is goed voor een soap op de TV maar niet hier.

Joke

Mozilla of IE maakt hier geen verschil hoor. Het gaat om wat op mijn desktop verschijnt.

Nu krijg ik bv. "gmail.url", waar "normaal" gewoon "gmail"zou moeten staan. Hoe krijg ik dus die .url weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mozilla of IE maakt hier geen verschil hoor. Het gaat om wat op mijn desktop verschijnt.

Nu krijg ik bv. "gmail.url", waar "normaal" gewoon "gmail"zou moeten staan. Hoe krijg ik dus die .url weg?

Ik zie niet wat op uw desktop staat. Maak een printscreen van zo'n voorbeeld waarop we kunnen zien wat jij bedoelt.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.