Ga naar inhoud

OneDrive onbereikbaar via Verkenner

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Desktop PC, Windows 10, regelmatige updates, heeft steeds normaal gewerkt.

Ik gebruik OneDrive. Er is een normale werkende verbinding met internet, bv. via Edge of Chrome.
Wanneer ik Windows Verkenner gebruik om een bestand te openen op de harde schijf dan is alles normaal (bestanden openen, normale reactietijd).
Sinds kort echter, wanneer ik via Windows Verkenner “OneDrive” selecteer op de harde schijf, dan reageert de PC plots enorm traag: het duurt ruim twee minuten om een geselecteerde map of geselecteerd bestand te openen.
Een OneDrive bestand online openen en aanpassen gaat normaal. OneDrive is up-to-date en kan via een andere PC normaal benaderd worden.
Taakbeheer lijkt normaal (typisch processor 5%, geheugen 54 %, schijf 1 % bezet).
Wat kan de oorzaak zijn? 

Geplaatst:

Ik heb vastgesteld dat andere gebruikers van dezelfde PC wèl toegang hebben via Verkenner tot hun bestanden en mappen op OneDrive. De fout was specifiek voor één user.

Blijkbaar was er iets mis met de koppeling tussen Verkenner en de OneDrive map.

Op dit ogenblik werkt alles weer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.