Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag Ooit deze van jullie ogen ontvangen. Ik zie in de pc verkenner een Lokale schijf L
Als ik die minitoon open, lijkt deze bij C te horen, maar hoe krijg ik deze in de verkenner onzichtbaar?
image.png.d4f81e5b09fd60b6ea89b959f78f9080.png

Geplaatst:
24 minuten geleden, Cil zei:

maar hoe krijg ik deze in de verkenner onzichtbaar?

niet.      :)

waarom zou je die onzichtbaar willen maken? het is tenslotte geen Verkenner die je opent, maar wel iets om schijven en partities te kunnen

bewerken (en dus moet je ze zien hé)

(enne: die kleine partities naast je Windows (C): àfblijven hé !

Geplaatst:

ah... die heeft een schijfletter gekregen -  euh: heb jij die toegekend? (want normaal heeft die partitie géén schijfletter....)

Nu, tot daar: 

1. Open Minitool Partition Wizard
  2. rechtsklik op die L-partitie en kies voor Change letter
  3. Daar staat die op 'L' en je gaat dat wijzigen en geen letter meer toekennen: kies dus voor 'None'
  4. Druk onderaan links nu op Apply en de 'L' zal verdwijnen

Sluit MPT en ga naar verkenner: normaal moet die letter er niet meer staan en wordt die partitie ook niet meer in verkenner getoond (wat idd veiliger is)

succes!

Geplaatst:

kon het toch niet laten, anders blijft het maar spoken in m'n hoofd, ik zie wat er moet gebeuren, maar moet het programma aanschaffen. dus lukt niet om te wijzigen

Geplaatst: (aangepast)
19 minuten geleden, Cil zei:

maar moet het programma aanschaffen. dus lukt niet om te wijzigen

euh... 'k snap dit niet: 'k heb zelf de freeversie en ik kan het toch gewoon:

image.png.44a1296c44e718f5091a7c948b3215b0.png

waaruit besluit jij dat jij het niet kan?

aangepast door Passer
Geplaatst:

ah, zit het hem toch onder de betaalde versie?

Zelf was ik daarstraks niet zo ver gegaan van ook mijn systeempartitie en naam te geven en deze daarna te verwijderen - ik had dus

achteraf nièt op Apply gedrukt (omdat het werken met systeempartities wel gevaren met zich mee brengt)

Maar 'k heb wel een recente systeembackup, dus eigenlijk kan ik het toch wel eens proberen - maar het zal voor vanavond of morgen zijn dan...

dus sluit je pc toch maar af  :) 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.