Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien niet in het juiste topic, maar ik heb een probleem om een PDF aan te passen
Ik heb een professionele etikettenprinter Honeywell gekocht om verzend labels aan te maken
Een label van DPD lukt perfect, met het juiste aantal pixels
Een label van Mondial Relay lukt langs geen kanten
Zoals je op bijgevoegde bestand kan zien, staat er naast het etiket een fiche voor de bestemmeling
Ik kan dit wel afprinten, maar het is zodanig klein dan, dat het niet meer leesbaar is, en het aantal pixels is ook te klein
Met ADOBE zou het moeten lukken, maar elke maand bijna 16€ betalen om misschien 10 etiketten te maken,
zie ik ook niet zitten
Het rechtse deel kan ik wel wissen, maar de ruimte die het innam, blijft, dus is ook niet bruikbaar

Schermopname (106).png

Geplaatst: (aangepast)

Ik begrijp je vraag niet helemaal, sorry. Wat zou je aan willen passen in dit label?

*edit* Heb je alleen dit nodig?

image.png.8b86acf6bc820aec1497a0c7d492f8b2.png

aangepast door DCA
Geplaatst:

Inderdaad, zo zou het moeten zijn, dat ZIET er goed uit

Ik heb het zojuist afgeprint, maar het is nog steeds bijna onleesbaar omdat het aantal pixels te laag is

En de barcode is daardoor onleesbaar

Als ik een screenshot maak, krijg ik hetzelfde resultaat, 

Maar toch al een begin, bedankt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.