Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een serie op mijn computer staan en kan die perfect afspelen met VLC media player.

Als ik de serie op mijn harde schijf plaats die verbondn is met mijn t.v en die wil afspelen op mijn t.v heb ik echter geen klank.

Heb de serie ook al op een stick geplaatst maar ook dit heeft hetzelfde resultaat op mijn t.v 

Heb de serie al geconverteerd maar nog steeds zonder klank?

Geplaatst:

sorry maar ik begrijp de vraag niet?Ik heb een t.v film op mijn p.c staan en die kan ik perfect met klank afspelen op mijn p.c.

Wanneer ik echer mijn harde schijf aansluit aan mijn p. c en die film er op plaats en die daarna aansluit op mijn t.v heb ik geen klank als ik die afspeel.

De films die er al opstonden van vroegr hebben echter wel klank

Geplaatst:

Het is niet omdat het afspeelbaar is op de pc dat dit ook zo is voor de tv.

Dit is perfect afspeelbaar op de PC  (beeld mpeg4 en klank e-ac3)

Maar niet op de TV omdat e-ac3 niet herkend.

Schermafbeelding2025-10-08175431.jpg.e26182a9e55b0d26c4b13b5af28b1d36.jpg

Dit daarentegen is wel afspeelbaar op mijn tv en ook op de PC (beeld mpeg4 en klank AAC)

Schermafbeelding2025-10-08175518.jpg.b3b81dc8a52374bff97f6188cf3f75d7.jpg

Daarom mijn vraag, met welk programma heb je geconverteerd ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.