Ga naar inhoud

achtergrond transparent maken

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik moet een document ondertekenen maar dan moet ik het eerst printen dan ondertekenen en dan weer scannen. Dat is wat overbodig papier. Ik wil graag mijn handtekening scannen en dan de achtergrond transparent maken en dan de handtekening bewaren zodat ik die gewoon op een document kan zetten. Ik heb wel Photoshop 6.0. Dat doet het nog op Windows 10. Maar ik weet niet of het met photoshop mogelijk is. Ik zal vast niet de enige zijn die dit probleem heeft. Tegenwoordig worden pdf documenten verstuurd met het verzoek ze in te vullen en dan weer terug te sturen. Maar pdf document kan je niet op je pc invullen. Ik maak er meestal een word document van. Maar dan wil ik ook mijn handtekening erop zetten en er weer een pdf van maken. Maar wie kan dat tegenwoordig met een tablet? Kan iemand me helpen? Gerda

aangepast door Passer
Typo in titel verbeterd - dan kan het met de search makkelijker gevonden worden
Geplaatst:

Beste Gerda, PDF is zeker wel in te vullen op de PC.

Dat kan heel vaak met Microsoft Edge, maar ook met Adobe Acrobat Reader of met LibreOffice Draw.

• Passer wijzigde de titel naar achtergrond transparent maken
Geplaatst:

Opslaan in Tif werkte niet. Maar met photoshop en dan met de 'toverstaf' de achtergrond weghalen, werkte wel. Nu voor de eerste keer is het niet erg mooi geworden, maar ik weet nu hoe het kan. En de pdf lezen met Edge lukte ook en daardoor kon ik ook de handtekening erin zetten. Heel erg bedankt. Gerda

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, vxvk zei:

Opslaan in Tif werkte niet.

Je sloeg je plaatje toch op als tif? (want hier werkt het bij mij idd zo toch?!)

image.png.dffe438cc5e1a0a0f4f4b997fd9d70bd.png  of: het zou eigenlijk toch moeten lukken..

Je sloeg het plaatje toch op als tif?  (en je ziet dat het toch mooi is...)

test.docx

aangepast door Passer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.