Ga naar inhoud

Outlook pro 2021: afbeeldingen kunnen niet worden weergegeven

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik vind de instelling niet om afbeeldingen in email-tekst weer te geven, enkel deze melding: "afbeelding kan niet worden weergegeven" in mijn berichten Outlook,

als ik het bericht wil verzenden, zijn deze afbeeldingen dan wel zichtbaar, zie bijlage; iemand een oplossing?

Alvast bedankt, mvg, Alain

Plaatje.jpg.07967aa17ef20d827b3f80633296da46.jpg

Geplaatst: (aangepast)

het kan ook aan de afbeelding-zelf liggen (die niet goed is)

Test: stuur een bericht naar jezelf met een afbeelding in - als je die aankrijgt: krijg je ze te zien?

edit: als ik die tekst lees, krijg ik de indruk dat de afzender gewoon een link naar een plaatje bij hem op de 

computer gezet heeft - en dàt kan jouw systeem natuurlijk niet lezen/tonen

aangepast door Passer
Geplaatst:
43 minuten geleden, mercury2001 zei:

s nu in al mijn ontvangen outlook mails zo

Bedoel je dat dus ook in een mail die jij naar jezelf stuurt, het plaatje niet zichtbaar is?

Of: je ziet afbeeldingen wel in een mail die je wil verzenden, maar géén afbeeldingen in àlle mails die je aankrijgt?

Geplaatst:
4 minuten geleden, mercury2001 zei:

als ik die mail (geen afbeeldingsweergave) doorstuur, zonder te verzenden,

Kan je dit verduidelijken:

a. wat is 'die' mail'

b. doorsturen zonder te verzenden: daar ben ik helemaal niet meer mee...

Geplaatst:

Gewoon de ontvangen mail bekijken in Outlook, foutweergave dus van een eventuele afbeelding, den verder klikken in Outlook op doorsturen, dan zie in onmiddellijk in de door te sturen mail o.a. de afbeelding (zonder dat de mail doorgestuurd werd)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.