Ga naar inhoud

onduidelijke mededeling op mijn scherm

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn zus kwam bij me met een probleem. Meestal kan ik haar wel helpen en ze is nog niet in staat om zelf haar vragen te stellen op het forum. Misschien komt dat nog. Maar ze kreeg een vreemde mededeling op het scherm en ze probeerde te annuleren maar dat lukte niet. Na een tijdje verdween de mededeling maar af en toe komt hij weer tevoorschijn. Weet iemand wat ze moet doen? Ik voeg een afbeelding bij. Vast bedankt. Gerda

scherm_probleem.jpg

Geplaatst: (aangepast)

En ik stel me dan weer de vraag waarom een programma van ....  2010 nog gebruikt zou kunnen worden.. ?

Wat doet het programma en waarvoor wordt het door je zus gebruikt?   Of.. na 15 jaar zullen er toch wel nieuwere/makkelijkere/...

programma's bestaan om hetzelfde te doen? ?

Dus: waarvoor wordt dit programma nog gebruikt? 

edit: 'k heb net even verder gekeken dan mijn snavel lang is:

image.png.a0217998b78647c9c4b920cf8277175d.png

Dat lijkt me nu niet bepaald een programma dat je zus nodig zou hebben...

Maar jij hebt er meer zicht op dan ik natuurlijk...

aangepast door Passer
Geplaatst:

Ik denk echt dat dit een programma is dat er door iemand op gezet is en dat ze helemaal niet gebruikt of nodig heeft. Ik geef het haar door met de schermprintjes en geef haar meteen het adres van het helpforum. Dan kan ze de volgende keer haar vragen zelf stellen. Maar voorlopig heel erg bedankt. Het is mijn tien jaar jongere zus, dus ze zal het wel kunnen. Maar ik denk dat ze nooit aan de mogelijkheid heeft gedacht om haar vragen aan een forum te stellen. Gerda

Geplaatst:

Nee dit programma lijkt standaard bij de uitlevering van de laptop te zitten en komt mee met de originele installatie. Als je zuster de oorspronkelijke installatie nog heeft, dan is dit mogelijk.

Geplaatst:
31 minuten geleden, vxvk zei:

Ik denk echt dat dit een programma is dat er door iemand op gezet is en dat ze helemaal niet gebruikt of nodig heeft.

indien dit klopt (wat ik vermoed), kan ze best al eens gaan kijken

naar

16 uren geleden, DCA zei:

Is de software vervolgens zichtbaar in Apps en onderdelen? (Configuratiescherm-Programma's-Programma's en onderdelen)

Geplaatst:

Ik heb al contact gehad met mijn zus. Ze komt even naar me toe met haar laptop. Dan kijken we samen of we het op kunnen lossen. Ik laat dan weer van me horen. Gerda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.