Ga naar inhoud

c schijf bijna vol?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen Heren, en dames

ik zit weer eens achter de pc en zie dat mij C schijf bijna vol aangeeft? (vrije ruimte 15,53 GB)
Ik heb in de diverse mappen gekeken, maar komt niks tegendat heel groot is.
Zowel in Prog.files als de X86?
Waar kan ik sorteren op groete bestanden?

image.png.c4347dcb686672e65ab6a302073bf9f0.png

Geplaatst:

Klap die folder open en kijk wat er in zit. Als dat bestanden va Pinnacle 20 zijn, dan lijkt me dat dat weg kan.

Voer ook eens Schijfopruiming uit. Klik op het vergrootglas in de Taakbalk en type: Schijfopruiming

Klik op OK en klik in het volgende venster op de knop: Systeembestanden opschonen. Klik nogmaals op OK om de C-schijf te selecteren.
Klik in het volgende venster op het tabblad Meer opties en kies voor het Opruimen van schaduwkopieën. Klik op Verwijderen en nogmaals op OK.

Geplaatst:

Ik zag in dat overzicht van TreeSize een heleboel App data local mappen, waarom kan ik die iet gewoon allemaal verwijderen? probeerde die Google map maar dan zegt ie dat het in een andere programma open is, terwijl ik net de pc aanzet. Ga de optie schijfopruming even uitvoeren. de C schijf is al van 1 naar bij 74 gb dus wel al wat eraf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.