Ga naar inhoud

Syncronisatie Iphone en PC in Icloud photos werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds overname IPhone bij pensionering is er geen synchronisatie meer tussen de foto's op IPhone en de map iCloud-pictures op mijn Windows PC.

SIM kaart is nog steeds dezelfde enkel mail adres is veranderd en ik denk dat daar het probleem zit maar kan niet terugvinden waar ik dit kan aanpassen. 

Ik constateer dat de laatste foto in iCloud op PC is van net voor omzetting naar prive.

Wat zit hier fout?

Geplaatst:

De iPhone is overgenomen van het werk en die was aangemeld met het zakelijke e-mailadres wat nu is gewijzigd naar een privé e-mailadres?

Geplaatst:

Naar aanleiding van de tip van DCA ben ik naar mijn AppleID gegaan, alles nagekeken maar niks moeten aanpassen, en via deze weg terug ICloud voor Windows gedownload en geïnstalleerd op PC. Niet onbelangrijk mijn IPhone op het net aangesloten en plots zag ik de teller van 816 items oplopen tot het 1321. Testje gedaan en de foto stond onmiddellijk in de Icloud foto's map op PC. 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.