Ga naar inhoud

meerdere profielen in Facebook

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Kan het zijn, dat iemand van buiten af, een tweede profiel op mijn facebook site heeft gezet?

Sinds enige tijd zie ik inderdaad een tweede profiel op mijn naam staan, met een andere hoofding, en er komen nogal wat beelden van naakte vrouwen op, en ook onlangs één beeld uit mijn beelden beeldengalerij.

Ik heb twee emailadressen, 

Ik heb mijn profiel op Facebook gemaakt op het eerste emailadres, en er is dan ergens sinds enkele weken een tweede profiel bijgekomen op het tweede emailadres.

Ik heb dat niet zelf gedaan, zeker niet bewust, onbewust kan zijn, maar ik betwijfel dat.

Maar door die afbeeldingen van naakte vrouwen heb ik gemerkt dat op mijn echte profiel veel minder bezoek komt dan  vroeger (= meerdere weken geleden ).

Een profiel weghalen uit facebook heb ikgezien is echt niet gemakkelijk, daarom zoek ik wat hulp....

Groeten

Jive1 - Belgium

aangepast door Passer
mailadressen verwijderd - je bedoeling is goed, maar zo trek je ongure dingen aan...
Geplaatst:

Naast je wachtwoord aanpassen zou ik ook adviseren om de 2FA te activeren. En scan voor de zekerheid je computer eens goed op virussen etc.

Eventueel kun je hier aan het team hulp vragen om je pc goed te laten doorlichten. Vervelend. Succes  en heb je vragen, je hebt ons inmiddels weten te vinden ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.