Ga naar inhoud

windows 11 microsoft photo viewer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn photo viewer laat bij de meeste foto's maar enkele seconden zien en valt dan weg, is er een oplossing voor of heeft u een betere app als advies, ik wil graag gewoon zonder poespas mijn foto's zien en evt. bijknippen meer niet alvast veel dank

Geplaatst:
  1. Open het Startmenu en ga naar Instellingen (tandwielicoon).
  2. Ga naar Apps > Apps & onderdelen.
  3. Zoek in de lijst naar Foto's.
  4. Klik op de gevonden app en kies Geavanceerde opties.
  5. Scroll naar beneden en klik eerst op Herstellen. Werkt de app nog niet goed? Klik dan op Opnieuw instellen.
Geplaatst: (aangepast)

DCA Dank je wel, dit heb ik idd gisteren allemaal al wel 3x gedaan, alleen opnieuw instellen heb ik geen mogelijkheid voor gezien

aangepast door romijo
Geplaatst:

Ah oké! Misschien zit dat niet meer in de opties in Windows 11.
Ik heb dit nagekeken op Windows 10 en daar zit het wel. Anders moet ik even een W11 machine opstarten.

tempsnip.png

Geplaatst: (aangepast)

DCA  gevonden en gedaan, het werkt nog steeds niet, ook heb ik de foto's geopend met paint daar werkt wel alles perfect

aangepast door romijo
Geplaatst:

DCA ik durf het bijna niet te zeggen, zou het nu echt goed gaan, ik hoop 't super veel dank, laat je aub deze topic nog even open, ik kom terug om te vertellen of het goed is gebleven 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.