Ga naar inhoud

Windows opnieuw installeren

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
1 uur geleden, DCA zei:

Kun je die data disk van 1TB er even uit halen?

En voor de zekerheid ook beide PXE boot opties op Disabled zetten in het BIOS.

Ik wil niet te vroeg blij zijn. Maar dit ziet er toch veel belovend uit😁.

Mocht Windows weer geïnstalleerd zijn etc. Kan de oude harddisk er dan weer in? Of gaat deze weer voor problemen zorgen? Want anders koop ik een losse kabel en behuizing en ga hem als extern harddisk gebruiken.

17837028908651178139562471334427.jpg

Geplaatst:

Super, Windows staat er weer op!!!

Bedankt voor de hulp!!!!

Nu kom ik eigenlijk weer terug bij het probleem waar alles begon.

Mijn toetsenbord werkt niet meer.

Ik kan wel de verlichting van de toetsen aan / uit zetten met fn+spatie.

En helderheid van het scherm aanpassen met fn+f5/f6.

Maar bijv numlock en gewoon type werkt niet op het toetsenbord.

Geplaatst:

Even resumé: je hebt nu Windows op de nieuwe SSD geïnstalleerd?

En je data disk is nog intact?

Ja je kunt van de oude SSD een externe disk maken met een eenvoudige behuizing inderdaad.

Dat het toetsenbord niet normaal werkt is vreemd. Dat kan een instelling zijn in het BIOS, maar het kan ook zijn dat dat apparaat defect is.

Dat kun je eigenlijk alleen uitsluiten door deze op een ander apparaat te testen. Werkt het daar wel ligt het aan jouw pc, werkt 'ie daar ook niet dan zit het defect in het keyboard.

Geplaatst:
22 minuten geleden, DCA zei:

Even resumé: je hebt nu Windows op de nieuwe SSD geïnstalleerd?

En je data disk is nog intact?

Ja je kunt van de oude SSD een externe disk maken met een eenvoudige behuizing inderdaad.

Dat het toetsenbord niet normaal werkt is vreemd. Dat kan een instelling zijn in het BIOS, maar het kan ook zijn dat dat apparaat defect is.

Dat kun je eigenlijk alleen uitsluiten door deze op een ander apparaat te testen. Werkt het daar wel ligt het aan jouw pc, werkt 'ie daar ook niet dan zit het defect in het keyboard.

Klopt Windows werkt nu gewoon op de nieuwe ssd. 

Oude harddisk is er nog uit. Miss doe ik deze straks alsnog terug in de laptop. Om te kijken of beide weer gewoon goed samen werken.

Misschien toch even een adapter m.2 naar usb aanschaffen want ik ben eigenlijk wel benieuwd of de ssd überhaupt wel kapot was/is.

Wat betreft het keyboard is wel een beetje jammer. Ik zit altijd aan de keuken tafel dus voor nu gaat het met een los toetsenbord.

Dan zal ik binnenkort toch maar eens moeten gaan keuken voor een nieuwe laptop.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.